این روزا آدم جرات نداره با یکی دردودل کنه

یارو تا بهت ثابت نکنه ازتو بدبختره ولت نمیکنه!!!



نظرات شما عزیزان:

newsha
ساعت19:22---10 دی 1392
مرسی ک بم سر زدی وب خوبی داری خوشال میشم بازم بیای و نظر بدی
پاسخ:خواهش،چشم بازم میامو نظر میدم


باران
ساعت22:46---4 دی 1392


آخه بعضیا تو این موردم حسودی میکنن
پاسخ:هههههههه موافقم


م صادقي
ساعت22:15---2 دی 1392
سلام دوست خوب و عزيز از لطفت بسيار ممنون و سپاسگزارم وجود شما دوستان به من انگيزه ميده مرسي كه هستي

نه دوست خوبم هنوز كتاب ندارم فعلا دارم در حضور اساتيد خوبي كه دارم آموزش ميبينم اميدوارم يه روزي بشه بتونم چاپ كنم

به خواهر بزرگوارتون سلام من رو برسونيد و ازشون تشكر كنيد

مرسي كه هستي

با افتخار لينكتون كردم
پاسخ:انشالله کتابتونم چاپ میشه


باران
ساعت15:29---2 دی 1392
خخخخخ مجبوری بازم بیای چون الان آپ کردم
پاسخ:هههههه باش فدا تو بیا خبر بده حتما میام


پگاه
ساعت13:41---2 دی 1392
توهم استقلال؟!

منم استقلال!!

اس اسی قهرمانه!
پاسخ:آره بابا!!!دمش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: