چقدرآدمای خوبین اینایی که ویچتو فیلترکردن!!!0_o

بنده خداها فکرماهستن که توکذاییه امتحانامشغولش نشیم!!

بشینیم مثه بچه آدم پا درسمون!!!من عاشق این نیت پاکشونم!!

به ته دیگ دیبدمینی قسم...!!

لایک1:آره واقعا خداخیرشون بده!!

لایک2به1: 0_o

لایک1به2:افعال معکوس بکاربردم!!:)))

 



نظرات شما عزیزان:

بیطرف
ساعت1:23---10 دی 1392
وبم آپه در ضمن لینکت کردم.بازم مرسی که بهم سر زدی
پاسخ:خواهش،اومدم بهتون سر زدم


بیطرف
ساعت0:57---10 دی 1392
سلام عزیزم مرسی که بهم سرزدی.مطالبت خیلی جالب بود.بازم بهم سر بزن.اگه موافق بودی تبادل لینک داشته باشی بهم خبر بده .ممنون
پاسخ:مرسی،شما وبتو آپ کن حتما سر میزنم


ارسلان
ساعت21:44---3 دی 1392
سلام مطالب قشنگی میذاری.فقط کم آپ میکنی.من آپم بیا سر بزن
پاسخ:چشم انشالله آپ میکنم


امین و مهدیه
ساعت15:35---3 دی 1392
اوووووخه اونجا فصل امتحاناست
پاسخ:آره دیگه،مال ما فرق داره!هههههههه تغییر را احساس میکنیم!!!!!!!!!


باران
ساعت12:18---2 دی 1392


بهتر
پاسخ:هههههههه آره والا!!!!!!!


هادی
ساعت22:28---30 آذر 1392
آری امشب شب یلدا است.....

شب فال.....

شب عشق.....

شب هندوانه.....

وشب آزادی وشب رهایی

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه

امشب شب تنهایی من است



یلدایت مبارک
پاسخ:مرسی یلدای شماهم مبارک


محمد حسین
ساعت21:48---30 آذر 1392
خخخخ آره . همه از کار بیکار شده بودن
پاسخ:ههههههههه آره دیگه!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: