دیشب زنگ زدم به استادمون گفتم میشه یه بار دیگه

درسی که امروز دادین روبهم توضیح بدین؟استادمون

خوشحال شدگفت:یعنی اینقدربه درس علاقمندی؟

من:نه هرکاری میکنم خوابم نمیبره!!.!!



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت15:05---10 فروردين 1393
شوخی پسرا

ﺍﻭﻟﯽ :من ترمز ماشینشو میبرم یه کم دورِ هم بخندیم

ﺩﻭﻣﯽ: ﺣَـﻠــــﻪ ﺩﺍﺩﺍ



ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:

ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ

ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ

عجب هیجــــــــانی

ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾـــﺰززﻡ
پاسخ:ههههههههههههههههههههه وای خیلی باحال بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سمیرا
ساعت12:01---1 آبان 1392
سلام وبت عالییییییه.

لینکت کردم.
پاسخ:سلام فداتبشم مرسی منم حتما لینکت میکنم


سمیرا
ساعت12:01---1 آبان 1392
شاد باش نه یک روز بلکه هزاران سال...بگذار اواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند انان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند.
پاسخ:سلام حال کردم با پیامت دمت گرم


HO3E!N
ساعت22:09---29 مهر 1392
salam fateme webet ro dost dashtam be man ham sar bezan
پاسخ:سلام حتما


عشق2طرفه
ساعت8:31---23 مهر 1392
خخخخ اون لحظه چهره استاده دیدن داشته ههه
پاسخ:آره چه حالی میده!!هههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: