فرهنگ لغات مشهد:

نارنجک:نان خامه ای

اشکاف:کمد

کخ:سوسک

سرکن:مدادتراش

میلان:کوچه

چمبه:چاق

چغک:گنجشک

توشله:تیله

یَره:یارو،فلانی

ناسوس:تلمبه

گرجه:گوجه فرنگی

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

گوجه سبز
ساعت19:10---19 تير 1394
جان من نخندیا اما فک میکردم همه به به اون شیرنیا میگن نارنجک سرکن و گرجه هم همینطور البته میدونستم گوجه س اما فک میکردم به زبون عامیانه فارسیه
پاسخ:هههههههههههه


▱❣ عاشق تنهــا ❣
ساعت13:22---12 خرداد 1393
اجی زدی تو کار حالگیری از مشهدیا
پاسخ:ههههههههههههه چیکا کنیم دیگه!!!!!!!!!!


parya
ساعت14:52---11 خرداد 1393
سلام وب خوبی داری

لینکت کردم

لطفا منو هم لینک کن
پاسخ:سلام،مرسی که لینکم کردی منم لینکت کردم


sahar
ساعت19:44---1 خرداد 1393
سلووووووووووووم..وب قشنگی داری به منم سربزنی خوشال میشم...
پاسخ:سلام مرسی بهت سر زدم


sajjad
ساعت23:14---5 ارديبهشت 1393
خخخخخخخخخخخخ ..آبجی چرا کم آپ میکنی؟؟؟؟
پاسخ:سلام داداش سجاد زیاد وقت نمیکنم ولی سعی میکنم زیاد آپ کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: