به بودن ها ، دیر عـــــــــادت کن

به نبودن ها،زود...!

آدم ها،نبــــــــــودن را بهتر بلدند



نظرات شما عزیزان:

aref
ساعت21:19---13 دی 1392


hosein
ساعت1:05---10 دی 1392
هههههه پس من همیشه تو جو تشریف دارم اینجوری که میگید.خخخخخ.

اره بابا الان من اومدم به جای خنده دپرس شدم با این دو مطلبت و این اهنگت.اما خداییی اهنگت حرف منه ها.
پاسخ:هههههههههه دیگه نمیزارم،واینکه فقط2afm!!:))))اوهو!!!


hosein
ساعت0:48---10 دی 1392
سلام.ایشالا که خوبی.اومدم و بهت سر زدم.الان به وبلاگم سر زده بودی.ممنون که سر زدی.وبلاگت قشنگه.اما بعضی مطلباش به جای خنده اشک تو چشای ادم جم میشه.خخخخخ ولی باحاله به خصوص اهنگش. خوشم میاد همه اهنگا این روزا در مورد خیانته.هههه
پاسخ:سلام مرسی بقول یکی از دوستام آدم دچار دوگانگی میشه!!!ههههههههههه دیگه نمیزارم مطالب غمگین


zahra
ساعت14:38---8 دی 1392
به من هم يه سربزن گلم.
پاسخ:چشم حتمازهراجون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: